2.2.11



Το προηγούμενο ποστ έγινε αντικείμενο συζήτησης μεταξύ επιφανών ψυχαναλυτών. Περήφανη σας παραθέτω απόσπασμα του πορίσματος:

Αν έχεις τέτοια τσάντα…

- …Και έχεις πιει πολύ ένα βράδυ, είναι δύσκολο να μπεις στο σπίτι. Δεν θα βρίσκεις τα κλειδιά σου.
Εγώ προσθέτω: Ούτε τα χαρτομάντηλα να κλάψεις δεν θα βρίσκεις, ούτε το πορτοφόλι να πάρεις ένα ταξί να πάς σε ένα ρημάδι ξενοδοχείο.
- …Δεν είσαι άτομο ικανό ώστε να σε εμπιστευτεί κάποιος κάτι σημαντικό ούτε για μια ώρα.
Εγώ προσθέτω: Τώρα κατάλαβα γιατί η αδερφή μου όταν της λέω να μου αφήσει τον ανηψιό μου βρίσκει κάτι δικαιολογίες του τύπου "θέλω να το λούσω το παιδί" ή "στο σπίτι σου έχεις τόσα πράγματα θα στο κάνει άνω κάτω".
- …Δεν θα πεινάσεις ποτέ αφού πάντα κάτι υπάρχει εκεί μέσα.
Εγώ προσθέτω: Εκτός από το μισοφαγωμένο τοστ, υπήρχε μισή σοκολάτα και μερικά κράκερς. Αλλά ντράπηκα να το γράψω.
- …Χρησιμεύει για σάκος σε διακοπές (πρόσθετη παρατήρηση:αφού χωράει φουλάρια και γάντια, άντε θα χωρέσει ένα παρεό και ένα μαγιό)
Εγώ προσθέτω: Συμβαίνει όντως.
- …Δεν συμφέρει να σε στήνουν σε ένα ραντεβού γιατί αυτό ισούται με οικονομική καταστροφή, δική σου.
Εγώ προσθέτω: Συμβαίνει όντως.
- …η διαφορά με την ντουλάπα σου είναι ένα ντουλάπι.
Εγώ προσθέτω: Δεν έχετε δει ΤΙΣ ντουλάπες μου κύριε ψυχαναλυτή μου.
- …δεν θα στην κλέψουν την τσάντα, αφού δεν κουβαλιέται.
Εγώ προσθέτω: Κι όμως, της φίλης μου της Αρετής της έκλεψαν το αυτοκίνητο με συναγερμό ανεβαζοντάς το σε γερανάκι. Αν είναι δυνατόν..
- …στο σινεμα λόγω τσάντας μου κόβουν διπλό εισητήριο.
Εγώ προσθέτω: Θα δίνω το δημοσιογραφικό πάσο και θα αξιοποιήσω και το φοιτητικό. Χα!
- …ποτέ δεν νιώθεις μόνη, αφού «έχεις μια οντότητα με γεμάτη προσωπικότητα αγκαζέ»
Εγώ προσθέτω: Μεγαλώνει η παρέα μας..Εγώ, η άλλη μου προσωπικότητα και η τσάντα. Γέαα!

Σε σχετική συνέντευξη τύπου ο επικεφαλής της επιστημονική ομάδας ανακοίνωσε την έκδοση: «Το δράμα μιας παραγεμισμένης τσάντας» και εμείς το αναμένουμε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου