6.11.10

Girly competitions & bets

Πάντα όταν ρίχνω τα ζάρια ελπίζω για εξάρες.. Καμιά όμως φορά το ασσόδυο είναι αυτό που με γλιτώνει...*Όταν το είδα γραμμένο θυμήθηκα τα βράδια με την Σοφία, την Βάσω και τον Γιάννη στο κανάλι, που μέχρι να σχολάσουν από την βάρδια τους, παίζαμε όνομαζώοπράγμα και τρώγαμε μακαρονάδα απ΄έξω. Δακρύζαμε από τα γέλια και ποτέ δεν καταφέρναμε να τελειώσουμε έναν σωστό γύρο. Ποτέ δεν κέρδιζε κανείς.
Σκέφτηκα την Κωνσταντίνα να δίνουμε τα μαθήματα Δέσμης και να σκεφτόμαστε πως θα είμαστε στα 30 μας, στα τόσο μακρινά, ξαπλωμένες στην ταράτσα του σπιτιού της.
Και θυμήθηκα ένα βράδυ σε καραόκε πάρτυ με την Αρετή να τραγουδάμε το Φιλαράκι και να κουνιόμαστε πέρα δώθε σαν βάρκες με θεατές καμιά 200αριά άτομα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την Αρετή να με ρωτάει στο μικρόφωνο τι είναι οι τελίτσες στο τραγούδι και εγώ να της λέω "σ αυτό το σημείο κάνουμε σιωπή" καταστρέφοντας το τραγούδι. Πήραμε την τελευταία θέση!
Θυμάμαι με την Γωγώ να δίνουμε για ζώνες στο kick box. Να κάνουμε τις επιδείξεις, εκείνη να τρέμει από αγωνία και εγώ να κοιτάζω τον προπονητή μας για να την βοηθήσει. Eκείνη να λιποθυμά. Και εγώ να την βοηθάω χάνοντας και την δική μου ζώνη. Δεν ξαναδοκιμάσαμε άλλη φορά.
Θυμάμαι να βάφουμε την Ιωάννα, η Χρυσαυγή και εγώ, για την παρουσίαση body painting στις τελικές εξετάσεις, να περνάει μέλισσα από το παράθυρο και η Ιωάννα δέκα λεπτά πριν τελειώσουμε να καταστρέφει τα πάντα από τα χοροπηδητά της.
Θυμάμαι άπειρες παρτίδες τάβλι τα καλοκαίρια με την Κωνσταντίνα-φοιτήτρια να χάνω απανωτά και απανωτά.
Εχω στο μυαλό μου την Χριστίνα και έναν διαγωνισμό περιοδικού κάπου στο 2005, που μας έκανε να γνωριστούμε και να γίνουμε φίλες. Και την Σοφία, πέρυσι, στην εξεταστική να αντιγράφουμε την λάθος απάντηση και να κοιταζόμαστε ευχαριστημένες και σίγουρες ότι όλα οκ!
Και έχω και έναν σε ισχύ με την Γιώτα. Έναν υπερατλαντικό διαγωνισμό για να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι ;)

Περιμένω με αγωνία τους επόμενους διαγωνισμούς με την Ευαγγελία, την Θάλεια και την Αργυρώ.


*Το έκλεψα απο τον Ορέστη που το έκλεψε από την Μιράντα. Ακόμα δεν έχουμε μάθει αν είναι δικό της ή αν το έκλεψε και εκείνη από κάπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου