2.9.10

#358 Ένα δημιουργικό χρωματιστό απόγευμα εκπαίδευσης..



Με τα κορίτσια απο το σαιτ είχαμε πει να βρεθούμε στο σπίτι μου αμέσως μετά την δουλειά. Πρόκειταν για την εκπαίδευση μου στην σουπερ δουλειά που μου ανέθεσε και μου εμπιστεύτηκε η Βίκυ. Πέρασα απο το σουπερ μαρκετ και πήρα χυμούς, φρούτα και από τον φούρνο για μπισκότα. Εβγαλα τα αφράτα μπλε, κόκκινα και πράσινα μαξιλάρια στα ξύλινα έπιπλα της βεράντας. Επλυνα το σταφύλι και το άδειασα σε ένα λευκό μπολ με ροζ καρδούλες και τα μπισκότα σε ένα με πολύχρωμες ρίγες . Όταν χτύπησε το κουδούνι είχα ανάψει ήδη την καφετέρια. Μπήκε η Βίκυ με την ολόλευκη μπλούζα της (το απόλυτο λευκό είναι τόσο τέλειο στα ρούχα)και η Χαριτίνη με μια πανδαισία χρωμάτων. (αν μερικούς ανθρώπους τους συνδυάζεις με χρώμα την Χαριτίνη την έχω συνδέσει με όλο το χαρούμενο χρωματολόγιο).
Περάσαμε το απόγευμα στο μπαλκόνι μου με ανοιχτά laptops, συζητώντας για εφαρμογές, accounts, μόδα, σχέσεις, για τις γειτονιές μας και για χρώματα κάνοντας σχέδια για τον χειμώνα.
Η πιο ευχάριστη εκπαίδευση που μου έχουν κάνει ποτέ.
ΥΓ. Και τώρα δουλειααα!! (κλεμμένη ατάκα απο προσφιλές chat)

1 σχόλιο: