24.5.10

ΕΝΗΛΙΚΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ VS ΕΝΗΛΙΚΑ ΑΓΟΡΙΑ

Στο Δημοτικό ερωτεύτηκα τον Κωστάκη και όλα ήταν τόσο απλά. Αρκούσε να μου δώσει την γόμα του και να περάσω όλο το απόγευμα χαμογελαστή. Όταν αρρώσταινα και μου έφερνε τα μαθήματα στο σπίτι, ζούσα για μια εβδομάδα σε μια ροζ Big Bubble φούσκα. Η συμμαθήτριες μου ερωτεύονταν άλλους συμμαθητές μας και όλες μαζί κάναμε πλάνα ποιον θα παντρευτούμε μεγαλώνοντας. Για την ιστορία, όλοι από την τάξη μου έχουν κάνει οικογένειες και κανένας δεν ερωτεύτηκε στ’ αλήθεια κάποιον από την παιδική μας τάξη.
Στο γυμνάσιο τα κορίτσια ερωτεύονταν τα αγόρια του Λυκείου και τα αγόρια του Λυκείου ήταν ερωτευμένα με τον Ολυμπιακό ή την Φόρμουλα 1 ή την Πάμελα Αντερσον. Τα κορίτσια έγραφαν στα λευκώματα με την ελπίδα να δουν γραμμένα τα σχόλια τους , αλλά τα αγόρια τότε δεν έγραφαν σε λευκώματα, αλλά συνθήματα σε τοίχους πίσω από τις τουαλέτες.
Οι φίλες της ενήλικης ζωής μου ψάχνουν το άλλο τους μισό. Ονειρεύονται αγόρια να της κάνουν να γελάνε, άντρες κατασταλαγμένους, άλλες ψάχνουν στιβαρά μπράτσα και άλλες κάποιον να τους κεντρίζει το μυαλό. Κάποιες όλα μαζί! Οι άντρες φίλοι μου -δεν το λένε- αλλά ψάχνουν κορίτσια-κορμιά, κορίτσια δυναμικά που να ξέρουν να φτιάχνουν μουσακά και να μην μιλάνε όταν έχει Champions League. Οι φίλες μου-κορμιά ψάχνουν άντρες που να μην βλέπουν Champions League και τα δυναμικά κορίτσια δεν ξέρουν ούτε τα συστατικά του μουσακά. Οι κατασταλαγμένοι ψάχνουν κορίτσια που να ξέρουν να φτιάχνουν μουσακά αλλά να είναι τόσο δυναμικές που να μην νοιάζονται για στιβαρά χέρια και ασφαλή συναισθήματα.
Μπέρδεμα!
Σκέψου το. Κάποια στιγμή δεν ήθελες κάποιον-α που εκείνος-η ήθελε κάποια-ον άλλη-ο και εκείνος-η κάποια-ον άλλη-ο;;
Βαρετό δεν είναι ;
Είμαι σοφή, βασικά πάνσοφη. Και με τις εμπειρίες που βαραίνουν την γέρικη –πλην γυμνασμένη (!!) πλάτη μου θα σου πω να σταματήσεις να ψάχνεις. Να πάψεις να φτιάχνεις χάρτινα ανθρωπάκια με τον χαρακτήρα και την όψη που θες να έχει ο πρίγκιπας ή η πριγκίπισσα σου. Να αφεθείς σ’ ότι συμβαίνει γύρω σου, άνθρωποι με λίγη παραπάνω κοιλίτσα μπορούν να σε κάνουν να κυλιστείς κάτω από τα γέλια. Κορίτσια-μάστερ του μουσακά μπορούν να σε κάνουν να τις ερωτευτείς με την ποδιά τους και χωρίς πτυχία και δυναμισμό.
Εγώ πάλι από την Παρασκευή το απόγευμα ψάχνω να βρω το τηλεκοντρόλ μου σε όλο το σπίτι. Πίσω από τα μαξιλάρια του καναπέ, κάτω από τον καναπέ. Στο μπάνιο, στο ψυγείο, στα ντουλάπια της κουζίνας..
Και η ιστορία μπορεί να πάει πολύ μακριά. Θα το πάρω απόφαση. Θα κυνηγιόμαστε όλοι μεταξύ μας επ’ αόριστον..Πάω να βρω το τηλεκοντρόλ μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου