21.5.10

η Α-Μ-Σ..

Οταν η μοίρα, η μαμά και ο μπαμπάς σου χαρίζουν δύο ονόματα, τότε εσένα θα σε κατατρέχει πάντα μια παύλα ανάμεσα στο ονομά σου. Και όταν οι φίλοι σου θα θέλου να σε περιγράψουν θα πρέπει να ακολουθούν το πρωτόκολλο της παύλας.

Την πέτυχα τυχαία σε ένα παράλληλο κόσμο πριν απο περίπου ενάμιση χρόνο. Είναι η συνεργάτηςσεέναproject-διαστημικό κορίτσι-φίλη μου. Είναι εκείνη που θα σου στείλει στις 3 μήνυμα "είμαι εκεί" και εσύ απλά θα θες να πας να την βρεις. Είναι εκείνη που αποδεικνύει τον αυτοσαρκασμό της λέγοντας "εγώ δεν χορεύω πάνω σε τραπέζια, χωράω και απο κάτω". Εκείνη που πάει σε όλα τα θεατρικά και σε όλες τις ενδιαφέρουσες συναυλίες. Είναι η φίλη-κινητή-agenda. Είναι η φίλη-PR manager που προωθεί κάθε μου κίνηση για να υποστηρίξει την δουλεια μου. Είναι αυτή που ανακουφίστηκε επειδή δεν αναφέρθηκε στα παρακάτω ποστ.

Τα αρχικά της φίλης μου θα μπορούσαν να σημαίνουν η Αυτού-Μεγαλειοτης-Στ..ίδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου