26.3.10

Οι κουμπάρες

Σήμερα η Άρτεμις μου ζήτησε να βαφτίσει το παιδί μου. Αυτό που θα ρθει. Μην ψαρώνεις. 'Οταν λέμε! 'Οταν...

Και που λες...της το έδωσα θεωρητικά προς το παρόν. Εχω υποσχεθεί άλλο ένα στην Κωνσταντίνα. Α! Εχω τάξει ένα και στην Ράνια. Η συνεργασία κανονικών και πνευματικών γονέων θα είναι άρτια. Τα κουταβάκια...με συγχωρείς...τα παιδάκια θα έχουν τις τέλειες καταβολές και τα ιδανικά πρότυπα για να εξελιχθούν σε ανθρώπους χρήσιμους στην κοινωνία. Με καταλαβαίνεις έτσι?
Λένε ότι οι κουμπαριές είναι σαν συγγένειες. Επίσης λένε πως όταν εμπιστευτείς το παιδί σου σε νονό είναι σαν να μοιράζεσαι την διαπαιδαγώγηση και την ανατροφή του.

Θα στο αναλύσω.

Το πνευματικό παιδί της Κωνσταντίνας θα φροντίσω να είναι αγόρι. Οσο το σκέφτομαι τόσο περισσότερο με τρομάζει η σκέψη να είναι κορίτσι και να πάρει τα χούγια της. Απαπαπα..Δυστυχώς δεν μπορώ να αποκαλύψω περί χιουγίων αλλά ας είναι αγόρι καλέ μου θεούλη.

Θα του μάθει πως να κάνει τα κορίτσια να τον ερωτευονται λέγοντας τους τα σωστά λόγια. Θα έχει την σωστή αναλογία άναρχου, επαναστάτη και τεχνοκράτη. Το μόνο που φοβάμαι είναι να μην του μάθει να βγάζει αστρολογικούς χάρτες.

Η Άρτεμις απο την άλλη, αγόρι βαφτίσει, κορίτσι βαφτίσει, η καταστροφή είναι βέβαιη. Το κορίτσι θα αλλάζει ανταύγειες ανά 15 μέρες και θα αποφασίσει το επαγγελμά της στα 75 της. Ευτυχώς δεν θα ζω να το δω αυτό. (Η΄θα ζω;;; Χμ.. Θα σε απειλήσω άλλη φορά για τα χρόνια που θα με αντέξεις..). Και πες οτι θα βαφτίσει αγόρι (πάλι αγόρι..η μάνα του λόχου θα γίνω, για να σώσω τα παιδιά μου απο τις επιλογες νονών που θα έχω κάνει). Το παιδί θα ακούει Στανίση και τον φαντάζομαι στα 18 του να έχει ήδη κάβα μπουκάλι στο Καν Καν και να τα έχει με την εγγονή της Δημητρίου.

Η Ράνια τώρα με τόσα κουτάβια που συναναστρέφεται φοβάμαι πως θα της δώσω το παιδί ένα σαββατοκύριακο και θα το ταίσει Pedigree, θα το πάει βόλτα με το λουρί στο πάρκο. Το μόνο που θα μοιάζει νορμάλ απο την νονο-διαπαιδαγώγηση που θα του κάνει, θα είναι τότε που θα του κουνάει το δάχτυλο και θα του λέει: "Δεν θα παίρνεις τίποτα απο αγνώστους, τ ακούς?" και θα του χαιδεύει το κεφάλι προσθέτοντας "..γιατί 2 στις 3 θα είναι φόλα.."

Η Α, η Κ. και η Ρ. κάνουν το ΑΚΡ, αν βρω και άλλη μια κουμπάρα απο Α. τότε θα είναι οι σχέσεις ζωής που θα με φέρουν στα ΑΚΡΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου