26.8.09

Σοφία-Νίκος-Αναστάσης

Σοφία. Η φίλη μου που διαβάζει μόνο στα Αγγλικά και στα Ισπανικά. Υπήρξε φοιτήτρια στην Μεγάλου του Γένους Σχολή Σταυράκου. Είναι κοκκινομάλλα τα τελευταία 8 χρόνια που την ξέρω και έχει 3 τατού, σχέδια που όλοι θα θέλαμε να είχαμε. Μέχρι πριν τρεις μέρες δούλευε στην τηλεόραση. Τώρα κάνει στροφή καριέρας.

Νίκος. Ο μπασίστας των Diction Bourjois είναι το ταίρι της καλής μου φίλης Σοφίας. Έχει και αυτός τρία τατού. Μου δίνει ιδέες για να γράψω βιβλία και εγώ τον απειλώ ότι θα προμοτάρω το γκρουπάκι τους. Είναι η σταθερή παρέα μου στο msn.

Αναστάσης. Τεσσάρων ετών. Ξανθός διαβολάκος με μπούκλες. Δεν έχει τατουάζ, αλλά όταν γεννήθηκε τον έψαξα διακριτικά, ποτέ δεν ξέρεις. Τρέχει σαν δαιμονισμένος 25 ώρες την ημέρα, τραγουδάει δυνατά την Καβουρίνα στο μπαλκόνι τα μεσημέρια και ησυχάζει μόνο όταν είναι άρρωστος. Θα με γηροκομήσει στα γηρατειά μου.

Η Σοφία και ο Νίκος γνωρίστηκαν όταν εγώ και η Σοφία ήμασταν κώλος και βρακί. Η Σοφία μου μιλούσε για τον Νίκο επί ώρες στο τηλέφωνο. Τότε ήταν που κοιμήθηκα με το ακουστικό στο χέρι για κανένα 5λεπτο. Μετά από ένα σύντομο διάστημα ο Νίκος έγινε το βρακί και εγώ η φίλη της γυναίκας του. Παντρεύτηκαν σύντομα, γέννησαν σύντομα. Μετά από τέσσερα χρόνια γάμου, οι οικογένεια Νου-Σου-Α (Νίκος-Σοφία-Αναστάσης) μετακόμισαν τρία τετράγωνα από το σπίτι μου. Αυτό μας έδωσε την ευκαιρία να διανθίσουμε τις σχέσεις μας με άπειρες κοινές στιγμές. Τις πέντε τελευταίες Κυριακές τις περνάμε μαζί. Στην παρέα προστίθενται και ο Μανώλης και ο Ντόρις που βρίσκονται εκεί επειδή κάνουν πρόβες ή γράφουν μουσική. Παίζουμε Trivial, ακούμε μουσική, τρώμε, πίνουμε μπύρες και μας πιάνει το ξημέρωμα. Αυτά τα απογεύματα α Αναστάσης στην αρχή μας τραγουδάει την Καβουρίνα, μετά χοροπηδάει σαν κατσίκι, πιο μετά μας τραβάει την προσοχή με κλάματα, μετά κουράζεται και τελικά τον παίρνει ο ύπνος.

(Θα μπορούσαν να είναι αυτοί οι τύποι..)


Ένα μεσημέρι που πνίγηκα με κοτόπουλο και ήμουν μόνη μου στο σπίτι, η Σοφία έτρεχε πανικόβλητη χωρίς μπουφάν στους δρόμους για να μου σώσει την ζωή. Η Σοφία που σε κάθε χωρισμό μου είναι παρούσα. Πλέον έχει γίνει πολύ μάχιμη. Ο Νίκος πάλι στα προσωπικά μου έχει πολύ ανδρική άποψη. Τα βλέπει όλα πολύ χύμα και απλά. Μια μόνο φορά που του ζήτησα την βοήθεια του και μια συμβουλή με προστάτευσε 100%. Αυτή η οικογένεια, που μένει τόσο κοντά μου, μου δίνει την αίσθηση ότι είμαι δίπλα σε συγγενείς, που μπορώ να τρέξω για ό,τι χρειαστώ. Μόνο μην πεις στην Σοφία να σου ετοιμάσει ταπεράκι. Δεν παίζει..
(Η΄αυτοί...αν και η κυρία φαντάζομαι κάτι θα μαγειρευε για να φάει και η εργένισσα φίλη της)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου