26.8.09

Στάνταρ σου λέω..

Έχω βαλθεί να σου αποδείξω ότι έχω ένστικτο, διαίσθηση, μυρίζομαι το μέλλον βρε παιδί μου.

Δύο μέρες πριν τις διακοπές θα σου διηγηθώ πως φαντάζομαι τα πράγματα. Κάθε τόσο θα ποστάρω από το νησί τις περιπέτειες μας και στο τέλος θα δούμε πόσο μέσα έπεσα.

Για να σε βάλω στο κλίμα, σου εξηγώ πως: Βσικοί πρωταγωνιστές είναι η Ράνια, η Σοφία και εγώ στην Ελαφόνησο για τέσσερις μέρες. Στο Camping του νησιού θα είναι η Χριστίνα με άλλα 20 άτομα. Και μετά στα Κύθηρα, η Ράνια και εγώ για δέκα μέρες και η Κωνσταντίνια με την Νικολέτα μαζί μας για το μισό διάστημα. Να τα θυμάσαι, δεν θα τα ξαναπώ..

Θα πάρουμε το αυτοκίνητο της Ράνιας, το οποίο για την ιστορία θα το ονομάσουμε Ντένι (βγαίνει από το ντεντένι, παιδική λέξη για τον γάιδαρο, παραλληλισμός για το φόρτωμα που θα γίνει), θα ξεκινήσουμε το Σάββατο το πρωί. Έχουμε δώσει ραντεβού με την Σοφία σε κεντρικό δρόμο του Πειραιά. Ή η Σοφία θα αργήσει ή εμείς. Πάντως κάποιος θα καθυστερήσει. Στάνταρ σου λέω! Πιο πριν, θα προσπαθούμε να φορτώσουμε τον Ντένι με δύο βαλίτσες-τραπεζαρίες, τις τσάντες μας, μια τσάντα με νερά και κρακεράκια απο το περίπτερο, την ομπρέλα για την θάλασσα. Φτάνοντας στην Σπάρτη, θα χαθούμε μια δυό φορές, αλλά θα βρούμε το δρόμο για την Νεάπολη με την βοήθεια του τηλεφώνου. Η Ράνια θα ουρλιάζει. Στάνταρ σου λέω! Θα φτάσουμε στην Ελαφόνησο. Στο πλοιαράκι θα αρχίσουμε να χαλαρώνουμε. Θα πάμε στο δωμάτιο θα στήσουμε το τσαντήρι μας και θα πάμε για μπάνιο. Ο Ντένι θα πάρει ανάσες. Μόλις δούμε την παραλία απο μακριά θα ουρλιάξουμε, η Ράνια σίγουρα. Στο πρώτο μας μπάνιο, θα έχουμε ξεχάσει σίγουρα μια πετσέτα, το περιοδικό, νερά, ένα κινητό. Σιγά σιγά θα οργανωνόμαστε, αλλά όχι και απο την πρώτη ώρα που θα πατήσουμε το νησί. Λίγες ώρες μετά θα βρεθεί στην ίδια παραλία ο Γιάννης, ο κολλητός της Σοφίας (είναι εκείνος ο τύπος που σου έλεγα ότι ζωγραφίζει ΣΟΥΠΕΡ νεράιδες και μικρούς πρίγκηπες), θα μου φέρει την μπλουζα που του έχω ζητήσει να μου φτιάξει (ελπίζω πως θα το διαβάσει αυτό πριν τις διακοπές) και θα πάμε να φάμε. Εκείνο το βράδυ θα απλώνει η μια στην άλλη γιαούρτια. Οι μέρες περνάνε..Το δωμάτιο είναι βομβαρδισμένο. Βαλίτσες θα χάσκουν με ρούχα ανακατεμένα. Καλλυντικά παντού. Βιβλία και πετσέτες πάνω στα κρεβάτια μας. Οι μέρες στην Ελαφόνησο θα περάσουν. Η Σοφία θα επιστρέψει και εμείς θα πάμε στα Κήθυρα. Εγώ στην τσάντα μου θα έχω ένα βότσαλο, θα είμαστε ένα περιοδικό μείον και κάποια θα ξεχάσει ή φορτιστή ή οδοντόβουρτσα πίσω. Στάνταρ σου λέω!

Στα Κύθηρα, τις πρώτες μέρες θα είμαι εγώ και η Ράνια, θα πούμε πόσο καλή είναι η Σοφία, πόσο φθηνή ήταν η μπύρα στο νησί και θα απλωθούμε δύο άτομα σε ένα τετράκλινο. Θα πάμε σούπερ μάρκετ και θα πάρουμε πράγματα που χρειάζεται μια οικογένεια 6 ατόμων για 1 μήνα (το έχουμε αυτό με την Ράνια) και έναν χάρτη του νησιού. Θα της κάνω 3-4 προτάσεις γάμου, αφού ανακαλύψουμε για άλλη μια φορά πόσο ταιριάζουμε και πόσα περισσότερα μηδενικά έχει το εισόδημα της Ράνιας σε σχέση με το δικό μου. Ο Ντένι θα έχει παραξεκουραστεί γιαυτό θα αλωνίσουμε όλο το νησί. Την τέταρτη μέρα θα έρθει η Κωνσταντίνα. Χαλαρή. Με μια τσαντούλα και δυό τρία πραγματάκια. Στάνταρ σου λέω! Αυτό το ρεμάλι δεν κουβαλάει τίποτα. Και έτσι μου παίρνει τα βιβλία μου, τα καλλυντικά μου, το πιστολάκι μου. Θα έρθει η Νικολέττα, δεν την ξέρω τόσο καλά. Νομίζω θα είναι σφιγμένη και θα είμαι και εγώ λίγο σφιγμένη για να μην πω τις γνωστές μαλακίες μου και φρικάρει. Μετά θα χαλαρώσω και θα τις πω. Στάνταρ σου λέω!

Οταν μετά απο πέντε μέρες φύγουν και τα δύο κορίτσια, θα μείνω πάλι με την Ράνια για τρεις μέρες. Θα έχουμε γεμίσει μπαταρίες. Θα είμαστε φούλ στην ενέργεια. Δεν θα θέλουμε να γυρίσουμε. Αλλά θα γυρίσουμε. Και θα έχω τρια βότσαλα στην τσάντα μου. Ενα ζευγάρι κατεστραμμένες σαγιονάρες. Άμμο στην τσέπη που έχει η πετσέτα μου. Χιλιάδες φωτογραφίες (η Ράνια είναι φωτογράφος καλέ). Και μερικά κιλά. Και έτσι όπως θα είμαστε θα πάμε στους γονείς της Ράνιας να την ζητήσω..Εξάλλου ακόμα θα αργεί η κατάθλιψη, εγώ θα έχω άλλη μια εβδομάδα μπροστά μου!
Στάνταρ σου λέω! Θα το δεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου