26.8.09

Οι πόρτες και οι φίλοι μας..

Μιλάω μετά από πολύ καιρό με έναν φίλο μου στο τηλέφωνο. Είναι αθλητής και αυτό το καιρό δίνει συνεντεύξεις. Έχει κάποιους φίλους που είναι επίσης γνωστοί και όχι μόνο στον αθλητικό τομέα. Ο κολλητός του είναι πολύ γνωστός ηθοποιός.

Μιλούσαμε για διακοπές και για χειμωνιάτικα ξενύχτια. Τότε μου είπε ότι με τον κολλητό του δεν έχουν θέμα με τις «αυστηρές πόρτες» στα μαγαζιά, λόγω αναγνωρισιμότητας. Ξέρω ότι δεν το είπε κακοπροαίρετα και δεν είχε καθόλου ψωνίστικο ύφος αλλά ΣΙΓΑ τα μεγαλεία!!!

Έχω μια φίλη που πέρασε σε μια από τις πιο δύσκολες σχολές της Ελλάδας διαβάζοντας και δουλεύοντας παράλληλα.

Έχω μια φίλη που αυτή την στιγμή ξεπερνάει το πιο σημαντικό πρόβλημα υγείας που μπορεί να αντιμετωπίσει μια κοπέλα στα 30 της.

Έχω μια φίλη που όταν τα έχει κάνει μαντάρα στην ζωή της εξαφανίζεται, φυτεύει μαργαρίτες στο μπαλκόνι της, και στέλνει μηνύματα ‘’αι στιλ λαβ γιου’’. Ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές της όμως, είναι εκεί άμα την χρειαστείς.

Έχω έναν φίλο που κάθε φορά που τον βλέπω, φτιάχνουμε και μια ακόμα φανταστική ιστορία με τους γείτονες του. Και γελάμε μέχρι να κλάψουμε.

Έχω έναν φίλο που επί 13 χρόνια έχει κλειστεί σε ένα Πανεπιστήμιο σε μια ξένη χώρα, δεν έχει πάρει άδεια εδώ και 3 χρόνια για να σπουδάσει 3 διαφορετικά αντικείμενα ώστε να καταφέρει να βρει το φάρμακο για τον καρκίνο.

Έχω μια φίλη που έχει δύο παιδιά και μένει στο σπίτι να τα μεγαλώσει μετρώντας ευρώ ευρώ τον μισθό του άντρα της ώστε να μην τους λείψει τίποτα.

Μάλλον κανένας πορτιέρης δεν θα συγκινηθεί αν του πω όλα αυτά… Μόνο που παίζει ένα μυστικό και του το είπα..
Πριν μερικούς μήνες γνώρισα κάποιον που έχει δύο από τα μεγαλύτερα clubs της Αθήνας. Του είπα ότι είναι χαζό και passé αυτό με τους πορτιέρηδες και μου είπε πως κανένα σοβαρό μαγαζί πλέον δεν έχει ανθρώπους στην είσοδο για να δημιουργεί εντυπώσεις. Πλέον τα σοβαρά μαγαζιά έχουν αυτούς τους ανθρώπους για μην δημιουργείται το αδιαχώρητο.

Άρα, ή παίρνεις τον διάσημο φίλο σου και μπαίνετε και στριμώχνεστε ή πας με αληθινούς φίλους σε αληθινά μαγαζιά που μπορείς να πιεις ένα ποτό.

Και μετά αλλάξαμε κουβέντα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου