26.8.09

Να πέφτεις αλλά να μπορείς να το διηγηθείς για να γελάσουν και όσοι δεν σε είδαν

Την πρώτη φορά που ζαλίστηκα κοίταζα ένα σκαλοπάτι. Για μια στιγμή νόμιζα ότι ο εργολάβος είναι μαλάκας και έχει κάνει το σκαλοπάτι τόσο στραβό. Την επόμενη στιγμή κοίταξα ψηλά και είδα και ένα σύννεφο κάπως ροζ ή μοβ. Και εκεί δεν με έπαιρνε να πω κακία για τον εργολάβο. Με αυτόν τον εργολάβο καλά είναι να είσαι πιο διπλωμάτης. Και σε εκείνο το σημείο δεν με κράτησαν άλλο τα πόδια μου και έκατσα ακριβώς σε ένα άλλο σκαλοπάτι της εισόδου μιας πολυκατοικίας. Επίσης στραβό.

Την δεύτερη φορά ήταν βράδυ και ήμουν έξω με φίλες. Ένιωσα μια απίστευτη δίψα. Ήπια δύο ποτήρια νερό. Και με πήγαν σπίτι μου. Ευτυχώς εκεί πήρα το ασανσέρ και δεν απέρριψα και την κατασκευή της σκάλας του σπιτικού μου. Βασικά απέφυγα να κοιτάξω τα σκαλιά, δεν θα άντεχα και αυτό το πλήγμα. Καλά με τα ξένα, αλλά με τα δικά σου είναι αλλιώς.

Πριν μερικές μέρες περπατούσα στην Διδότου και κατέβαινα ένα κατηφορικό σημείο. Με σαγιονάρες. Και μερικά σκαλιά. Τελικά είναι βέβαιο.. Πριν φτάσω στο τελευταίο σκαλί, ανακάλυψα ανάμεσα στους έκπληκτους αστυνομικούς του ΠΑΣΟΚ ότι το παλυπατημένο τσιμέντο γλιστράει σαν γυαλί και με σαγιονάρες είναι σαν να έχεις ρίξει και ROL. Με τα πόδια στον αέρα όλα αυτά.

Πέρυσι τον χειμώνα, κατέβαινα βιαστικά την κατηφόρα δίπλα στο σπίτι μου με σκοπό να προλάβω το λεωφορείο. Έβρεχε. Και εγώ πάτησα με το τακούνι μου το παντελόνι μου. Και μέτρησα 4 σκαλιά με την πλάτη μου. Και έβαλα τα κλάματα. Ακούστηκε μια γιαγιαδίστικη φωνή από το παράθυρο του υπογείου. Γύρισα και είδα το κεφάλι μιας γιαγιάς με μαντίλι. Παιδάκι μουυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!! Πως δεν σκοτώθηκες?? Με παλιοτάκουνα που φοράτε! Και βρέχει! Φαγώθηκε με την βροχή! Τσουρ, τσούρ, τσούρ. Όλοι την ώρα! Την κοίταζα με δάκρυα στα μάτια, λίγο παραξενεμένη και πιο πολύ σαν χαζό. Συνέχιζα να στέκομαι στην βροχή, ενώ προσπαθούσα να μαζέψω την τσάντα μου, να ψάξω αν έχω χέρια, πόδια στην θέση τους. Είπα ευχαριστώ και φεύγοντας άκουσα.. ‘’Τσουρ, τσούρ, τσουρ όλη την ώρα. Και η υγρασία! Μας έχει πεθάνει. Και πέφτει και ο κόσμος με το τσούρ και τσούρ. Παναγία μου!’’ και την φαντάστηκα να σταυροκοπιέται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου