9.1.12

Ο άλλος του εαυτός

Έψαχνα ένα κωμικό μυθιστόρημα που να μου φτιάχνει την διάθεση τις μέρες ανεργίας μου. Ενα ευχάριστο καλογραμμένο ανάγνωσμα και παράλληλα πρωτότυπο ώστε αφού έχω τελειώσει με τη καθημερινή αναζήτηση αγγελιών να μπορώ να διαβάζω κάτι πραγματικά ενδιαφέρον.


Ο Άλαν Ζβάιμπελ έχει τιμηθεί με τρία βραβεία Emmy και Writers Guild για την δουλειά του στην τηλεόραση ενώ η ασχολία του με την λογοτεχνία και το θέατρο έχει αναδείξει μεγάλες εμπορικές επιτυχίες. 

Ο πρωταγωνιστής του μυθιστορήματος, ο μεσήλικας Σούλμαν, βρίσκεται σε μια κρίσιμη περίοδο της ζωής του. Η επιχείρησή του οδηγείται σε πτώχευση, ο γάμος του καταρρέει κι ο ίδιος βλέπει έκπληκτος τον κόσμο να αλλάζει. Αποφασίζει να συμμετάσχει στο μαραθώνιο της Νέας Υόρκης για την καταπολέμηση του Aids ώστε να δώσει μια ευκαιρία στον εαυτό του να βγει από το αδιέξοδο. Η ιστορία αναπτύσσεται σε 26 κεφάλαια, όσα και τα μίλια του μαραθωνίου. 

Στις 3 μέρες που μου πήρε να το τελειώσω, εγώ που προτιμώ όταν βγαίνω για δουλειές να κουβαλάω μόνο τα απολύτως απαραίτητα μαζί μου, ανακάλυψα με χαρά μετά από πολύ καιρό ένα βιβλίο που με έπεισε να το παίρνω μαζί μου στην ουρά για το ταμείο ανεργίας. Τόσος ενθουσιασμός! 

Extra: Πολύ ενδιαφέρουσες οι υποσημειώσεις. Ακόμα και αν ήξερα για τι πρόκειται μου άρεσε να διαβάζω τις πολύ προσεγμένες πληροφορίες στο τέλος κάθε σελίδας. 
Συγγραφέας Άλαν Σβάιμπελ
Εκδοτικός Οίκος ΜΕΛΑΝΙ
Μετάφραση Χίλντα Παπαδημητρίου-Νίκη Προδρόμου
Κατηγορία Ξένη Λογοτεχνία
Σελίδες 378
ISBN 978-960-8309-92-0
 

3 σχόλια:

  1. μ'έκανες να περιμένω να ανοίξουν τα μαγαζιά...

    υγ μ αρέσει η αισιοδοξία που κρύβουν οι λέξεις σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι εκδόσεις Μελάνιμου έδωσαν μια εκτύπωση της παρουσίασής σου και χάρηκα πολύ που κι άλλος ένας - ή μάλλον μία, απόλαυσε το βιβλίο όσο κι εγώ. Μακάρι να μου τύχαιναν συνέχεια τέτοια βιβλία για μετάφραση. Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο.
    Χίλντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολλές ευχές για τόσο καλές κ ευχάριστες δουλειές και στην συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή