3.7.11

αυτές τις μέρες είχα χρόνο..

·         να σκεφτώ ότι συμπαθώ λίγο παραπάνω αυτούς που προβληματίζονται για το πώς θα πληρώσουν το ενοίκιο τους. Μπορώ να συζητήσω πιο πολλά πράγματα με κάποιον που ξαπλώνει και αναρωτιέται πόσα λεφτά να έχει ο κουμπαράς και αν έχει νόημα να τον σπάσει. Έχω να μοιραστώ περισσότερες πληροφορίες με κάποιον που ξέρει τι είναι κοινόχρηστα, εισφορές, κουπόνια σουπερ μάρκετ.
·         να καθαρίσω το πληκτρολόγια από το βερνίκι νυχιών.
·         να αποφασίσω να μην ξαναβάψω τα νύχια μου πριν από πληκτρολόγηση στο λαπτοπ.
·         να σκεφτώ πως οι πιο ευτυχισμένες παιδικές μου αναμνήσεις έχουν γεύση υποβρύχιο, καρπούζι, κρεμ καραμελέ.
·         να αστειευτώ με το γειτονικό ζευγάρι που μαλώνει συνέχεια. Να λυπηθώ, να στεναχωρηθώ με τον ενδεχόμενο χωρισμό και τέλος να θυμηθώ ότι τέσσερα χρόνια χωρίζουν αλλά πολλά απογεύματα τους βλέπω αγκαλιά στο μπαλκόνι τους.
·         να ανακαλύψω ότι μ αρέσει να ξεκινάω προτάσεις χωρίς να βάζω κεφαλαίο.
·         να ακούσω άπειρες φορές ένα αγαπημένο τραγούδι
·         να ξυπνήσω ότι ώρα θέλω και μη έχοντας κάτι να κάνω, να φάω το υπόλοιπο παγωτό για πρωινό ανεβασμένη στο πάγκο της κουζίνας.
·         να χορέψω ξυπόλητη στα πλακάκια της κουζίνας σε έναν άγνωστο ρυθμό που τυχαία έφτιαξα στο μυαλό μου και που όσο και να πασχίζω δεν μπορώ να θυμηθώ. Μπορώ όμως να σου πω ότι τα βήματα ήταν δύο μπροστά ένα πίσω και πάντα στις μύτες.
·         να διαβάσω το βιβλίο μου σε όλα τα πιθανά μέρη του σπιτιού. από το μπαλκόνι μέχρι την ταράτσα και από την κουζίνα μέχρι το σκαλοπάτι στην είσοδο της πολυκατοικίας –όσο περίμενα μια φίλη-
·         να καταλήξω πως τα αγαπημένα μέρη στα τραγούδια είναι εκεί που σολάρει μια φωνή ή ένα όργανο. Όταν το είχα πει στην Ε. μου είχε πει ότι αυτό δείχνει πόσο μοναχικό πλάσμα είμαι και μας είχαν πιάσει νευρικά γέλια.
·         να παίξω όνομα ζώο πράγμα μόνη μου. Και να κερδίσω.
Post αφιερωμένο στην www.beautydiaries.gr
ps εχτές κατέστρεψα την σκ εξόρμηση της γειτόνισσας που αφήνει τον σκύλο στο μπαλκόνι μέσα στο λιοπύρι. άφησα να εννοηθεί στην επίσης διπλανή παύλα φίλη της ότι γυρίζοντας από βόλτα είδα ένα τζιπ όμοιο με το δικό της με σπασμένο τζάμι. σήμερα το πρωί την είδα στο μπαλκόνι και με ρώτησε. της είπα "θα έκανα λάθος", "δεν πειράζει, ευτυχώς που ήρθα γιατί είχα ξεχάσει να βάλω νερό στον σκύλο". ηλίθιες

3 σχόλια:

  1. είχα χρόνο.. να διαβάσω και να συμφωνήσω και πάλι με όσα γράφεις :)
    ειδικά με το "να κάθομαι πρωί ή αργά το βράδυ (που λείπουν ή κοιμούνται όλοι) στο πάγκο και να τρώω!"

    φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..τις επόμενες μέρες που θα' ρθουν, κερνάω καφέ στην παραλία, υπόσχομαι να χορέψουμε στην άμμο και το βράδυ να παίξουμε στο σπίτι μου με τα αγόρια φυτά,ζώο, πράγμα και να σ' αφήσουμε να κερδίσεις! Δέχεσαι;
    ** Σ' ευχαριστώ για την αφιέρωση! Ορκίζομαι ότι χαίρομαι πολύ που βρέθηκες στο δρόμο μου!
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτές τις μέρες είχα χρόνο...
    να χαρώ που με θυμήθηκες στα ξαφνικά,
    να στεναχωρηθώ με τα νέα που μοιράστηκες μαζί μου,
    να ελπίσω πως την επόμενη φορά που θα έχεις χρόνο θα τα πούμε και από κόντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή