2.3.11

Ημέρες εκπαίδευσης

Αυτές τις μέρες έχω άπλετο χρόνο, άπειρα κίνητρα και αμέτρητες αφορμές για να αποκτήσω νέες συνήθειες. Αυτές τις μέρες θέτω το εαυτό μου σε πλήρη εκπαίδευση με ότι περιλαμβάνει αυτό.
Δεν είναι resolutions. Είναι εκπαίδευση. Οργανωμένη και με πειθαρχία.

· Να κοιμάμαι το πολύ 5 ώρες. Επί δύο εβδομάδες κοιμάμαι στις 3 και ξυπνάω στις 8. Το ενθαρρυντικό είναι ότι νυστάζω μόνο λίγο το πρωί. Κατά τα άλλα δεν περίμενα ότι θα μπορώ να αντεπεξέλθω. Παρόλα αυτά μπορώ. Όλο αυτό το διάστημα κοιμόμουν 8 ώρες και δεν μου έφτανε. Δες που τελικά ήθελα λιγότερες.
· Να βγάλω το μαύρο από μπροστά μου. Από τα ρούχα μου, από το μακιγιάζ, από τους άλλους. Θα πρέπει να αρχίσω να συνηθίζω το κόκκινο, το μπλε, το γαλάζιο.
· Να προσπαθώ να οργανώνω και να αποτελειώνω τις σκέψεις μου.
· Να μην ξαναπώ άκυρο, τυχαίο δεν νομίζω, δεν υπάρχει, απλά, χίπστερ, ίντι. ‘Ο,τι περιλαμβάνει συλλογικότητες, κοινωνική ευθύνη, social media.
· Να αλλάξω διαδρομές. Ειδικά τις καθημερινές. Να αλλάξω μέρη που πηγαίνω πολύ συχνά. Δηλαδή έτσι και αλλιώς θα αλλάξω.
· Να πηγαίνω τα πρωινά γυμναστήριο. Και μετά να τρώω πρωινό. Και μετά να φτιάχνω καφέ και τσάι.
· Να συνηθίσω το καινούργιο blog στην ζωή μου και ότι κουβαλάει και αυτό μαζί του :)
· Να μάθω να μιλάω λιγότερο. Και να ακούω περισσότερο τους άλλους.
· Να μάθω να μην εκνευρίζομαι με το παραμικρό και να συζητάω πριν ανεβάσω στροφές.
· Να φυλάω τις δικές μου στιγμές. Όταν μοιράζεσαι τις φωτογραφίες της ζωής σου με 875 φίλους στο facebook, δεν είναι πια δικές σου, ξεθωριάζουν.
· Να αλλάξω ότι μπορώ. Όταν συνειδητοποιείς πόσα μπορούσες ν’ αλλάξεις στη ζωή σου, συνήθως είναι αργά.
· Να γίνει το ελεύθερο ρεπορτάζ μέρος της ζωής μου.
· Να βάζουμε τα καλά μας και να κάνουμε βόλτες με την καινούργια μας μηχανή. Και μια φορά αφού αρχίσει να ξημερώνει να ξαπλώσουμε δίπλα από ένα σιντριβάνι με τα κεφάλια μας να ακουμπάνε και να φτιάξουμε μερικά top5 ακόμα. Γελώντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου