4.1.11

Με ένα ποτήρι ζεστό τσάι..

..κουλουράκια βουτύρου, τις πιτζάμες και το καλοριφέρ στο τέρμα, αποφάσισα να πείσω τον εαυτό μου ότι χειμώνιασε. Κι ας μην θέλω.

Τυλισμένη με μια μώβ κουβερτούλα από τις Thai αερογραμμές σκέφτομαι τι θα κάνω άμα κερδίσω το Τζόκερ και η Μ. χαριτολογώντας σχολιάζει ότι τα ρεαλιστικά όνειρα είναι αναγκαία στην ζωή μας.

Με μια βαθιά ανάσα αποφασίζω να ασχοληθώ με την βιβλιοθήκη μου, να οργανώσω τα βιβλία που δεν έχω διαβάσει ακόμα, σε ένα ράφι και να ξαναδώ την wish list για να αφαιρέσω μερικά που έχω ήδη αγοράσει. Σ αυτό το σημείο θυμάμαι την συλλογή με τα art books του Ελευθερουδάκη και ετοιμάζω στο μυαλό μου ένα γρήγορο -απαγορευμένο- κοστολόγιο.

Αργότερα χαζεύω στο internet τα καινούργια τσαντάκια του YSL από φελλό και oι τιμές τους μου έρχονται τόσο ξαφνικές που κλείνω αυτόματα το internet, τον υπολογιστή και βγάζω και την πρίζα.

Στην τηλεόραση παρουσιάζουν τα hot spots της Βαρκελώνης, τα περιοδικά εξηγούν πόσο απαραίτητα είναι τα τρία διαφορερικά τουίντ σακάκια, τα πέδιλα Jimmy Choo και τα χρυσά ρολόγια.

Κλείνω τα πάντα, βάζω ένα cd και αποφασίζω να κοιτάξω το ταβάνι. Το τσάι μου έχει κρυώσει και τα κουλουράκια από τον φούρνο της γειτονιάς μοιάζουν τόσο φτωχικά.

Θα θελα ένα ζεστό φλυτζάνι τσάι εξαιρετικής ποικιλίας σερβιρισμένο σε μοναδικής ποιότητας πορσελάνη και με συνοδεία γευστικών μακαρόν από πολυτελές ζαχαροπλαστείο. Να χαζεύω έξω από το παραθυρό μου χιονισμένα τοπία και να ξεφυλλίζω ακριβές εκδόσεις με λαμπερό μανικιούρ φορώντας Jimmy Choo.

Συνεχίζω να χαζεύω προς τα πάνω και αναρωτιέμαι... "Βλέπω καλά; Μα ποιος έβαλε το λογότυπο του Τζόκερ στο ταβάνι μου;;"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου