31.1.11

Προυπολογισμός Α' τρίμηνου 2011 (απαγορευμένος)

Σήμερα το πρωί στο mail μου βρήκα μια πρόσκληση για ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σεμινάρια δημιουργικής γραφής που σκέφτηκε το ανθρώπινο μυαλό. Και θέλω να πάω.. αλλά είναι ώρες που δεν με βολεύουν και η τιμή τους είναι απαγορευμένη.
Αργότερα μου ήρθε μια προσφορά από ένα site που έχω κάνει εγγραφή για προσφορές σε ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο. Είδα ένα στο Άμστερνταμ και ένα στην Βηρυτό (ναι δεν είμαι νορμάλ στις επιλογές μου, θες κάτι;) αλλά οι ημερομηνίες είναι μόνο σε άσχετα σκ και τα εισιτήρια σε ώρες που χρειάζεσαι άδεια από την δουλειά. Και εγώ δεν είμαι αφεντικό, όπως μάλλον ξέρεις, για να φεύγω όποτε θέλω και να παίρνω ένα αεροπλάνο. Και χάζευα ξενοδοχεία και χάζευα θέες..
Και μου ήρθε και ένα Δελτίο Τύπου για μια νέα σειρά από coffee table books με θέμα τις Τέχνες. Μια σειρά από 12 βιβλία που θέλω να τα χαζεύω με τις ώρες. Ενώ κάθομαι στον καναπέ μου.
Σ τ ο σ π ί τ ι μ ο υ !! Σ τ η ν δ ι κ ή μ ο υ β ι β λ ι ο θ ή κ η!

Και σας ρωτάω εσάς που ετοιμάσατε αυτές τις ανακοινώσεις : Πως σας πάει καρδιά να το κάνετε αυτό στον κοσμάκη πρωί πρωί Δευτέρας;;; Με τι συνείδηση κοιμάστε τα βράδια; Πως γυρίζετε στο σπίτι σας και αγκαλιάζετε τα παιδιά σας ενώ έχετε καταρρακώσει την ψυχολογία εκατοντάδων ανθρώπων το ίδιο πρωί;;; ε;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου