27.8.10

#364 Φίλοι-bonus

Είναι γνωστό πως αν με απασχολεί κάτι το μαθαίνει μια ντουζίνα ανθρώπων που με περιβάλλουν.. αρχικά. Αν αυτό το κάτι δεν λυθεί άμεσα τότε το μοιράζομαι με όποιον άτυχο βρεθεί μπροστά μου. Με τον γνωστό διακριτικό μου τρόπο.

Η προηγούμενη μου αρχισυντάκτρια στο περιοδικό είναι μια συνεργάσιμη και πολύ άξια δημοσιογράφος στην ηλικία μου. Εχοντας συνεργαστεί και σε άλλο περιοδικό παλιότερα έχω το θάρρος και την άνεση να της γράψω κάτι παραπάνω απο μια καλημέρα στο chat, παρόλο που μου αρέσει να τηρώ τις επαγγελματικές ιεραρχίες άσχετα απο τις ηλικίες. Εδώ έχουμε μια ξεχωριστή περίπτωση.

Της παραπονέθηκα επί 10 λεπτά για την καθημερινότητα μου και για πιο συγκεκριμένα πράγματα και εκείνη μου έκανε μια λίστα σουπερ μάρκετ με τρόφιμα που θα με βοηθήσουν να γεμίσω ενέργεια. Χμ..

Απο την άλλη ο νεοσύλλεκτος φίλος Τάσος, άκουσε σήμερα επί ένα μισάωρο τα παραπονά μου και προσπάθησε τόσο να μου φτιάξει την διάθεση που κατέληξα να γελάω νευρικά μπροστά στον "6ο στόλο Αμερικάνων" που είχε meeting με την εταιρεία μας.

Είναι όμορφη έκπληξη στην καθημερινότητα να λαμβάνεις τέτοιες γλυκές ανταποκρίσεις απο ανθρώπους που δεν το περιμένεις.. Που δεν το περιμένεις οτι είναι εκεί για να σου πουν μια καλή κουβέντα όταν το έχεις ανάγκη..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου