4.1.10

4 μέρες μετά..

..έρχομαι στο γραφείο και ανταλλάσω ευχές με την αγαπημένη αρχισυντάκτρια Μαρκέλλα για καλή χρονιά και άλλα παρόμοια. Παράλληλα καμαρώνω το καινούργιο μου εταιρικό ημερολόγιο και τσεκάρουμε τις φετινές αργίες ξεκινώντας απο την Τετάρτη που είναι των Φώτων. Με τον συναδερφο μου τον Κώστα μετράμε τις μέρες και με την Μαρκέλλα τις αφαιρούμε ευλαβικά απο τα τεφτέρια μας. Φτάνουμε στις καλοκαιρινές διακοπές και μας φαντάζομαι με τα μούτρα κατεβασμένα την πρώτη μέρα της επιστροφής (τι θες τώρα?? έτσι είναι η ψυχολογία μου σήμερα, επιστροφική). Ξεφυλλίζω με αγωνία το ημερολόγιο και ανακαλύπτω ότι τα επόμενα Χριστούγεννα είναι σαββατοκύριακο. Αφήνω τα χέρια μου απο το ημερολόγιο ενώ το κοιτάζω με αηδία σαν να είναι προπέρσινο μελομακάρονο. Εχουμε 11 μήνες για να κάνουμε δική μας επιχείρηση ή να κερδίσουμε το Τζόκερ, σκέφτομαι.


Και ενώ απομυθοποιώ πλήρως το καινούργιο μου ανέγγιχτο, γυαλιστερό, πορτοκαλί ημερολόγιο, το κοιτάζω στην άκρη-άκρη του γραφείου μου, όπως το έσπρωξα πριν, σχεδόν έτοιμο να πέσει. Σκέφτομαι πως πρέπει να συμφιλιωθούμε. Επι 361 μέρες θα το βλέπω κάθε πρωί. Εκεί δίπλα στο αχνιστό τσάι μέχρι την άνοιξη, μετά δίπλα στο ice tea. Μια ολόκληρη χρονιά. Ανοίγω στην 1η Ιανουαρίου και γράφω "Αγαπημένο μου ημερολόγιο" και τρεις τελείες. Είναι η πρώτη κίνηση συμφιλίωσης.

Aναβοσβήνει το msn είναι η συναδερφός μου η Ευγενία (η οποια γράφει πολλά χρόνια σε ανδρικό περιοδικό, ο καλός της είναι αθλητικογράφος και ξεροσταλιάζει μαζί του στα γήπεδα, έτσι και έχει διεισδύσει στα άδυτα της αντρικής νοοτροπίας, κάτι που το υποστηρίζω χρόνια και μαλώνουμε) "σου εύχομαι έναν έρωτα φέτος που να του βάλεις 10 με τόνο, και προσόντα με 12 τόνους ακόμα, με την καλή έννοια". Με τον εκνευρισμό των αργιών την πληρώνει η Ευγενία..της οποίας η τελική απάντηση δικαιώνει την αποψη μου ότι σκέφτεται σαν εκείνους.." στα &^%@&^# σε γράφω.. μια ευχή σωστή ήθελα να σου δώσω ρεε!!"


..Τέσσερις μέρες μετά, θέλω να πάω σπίτι μου και να βγω μερικές μέρες πριν την εκπνοή του 2010...και όλο αυτο το διάστημα να έχω μείνει χωρίς μπαταρία στο κινητό και χωρίς φορτιστή στο laptop...

1 σχόλιο:

  1. #%$^*^&%($^..
    Kai den mas eipes... tin xronia tha tin peraseis kleismeni mesa me to eunoimeno apo tin fisi pou sou euxithika..

    PS..xexe!! pote den tha glitwseis apo ta aisxra sxolia mou..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή