11.9.09

Beauty Moments I

Ο καιρός αυτές τις μέρες δεν είναι ιδανικός για θερινό. Ούτε για βόλτα με παγωτό στο χέρι. Αυτά σκεφτόμουν στο γραφείο ενώ χάζευα τον μουντό καιρό από το παράθυρο μου. Μια ώρα μετά έλαβα το καινούργιο βερνίκι νυχιών που λάνσαρε η αγαπημένη εταιρεία ESSIE (685-Chubby Cheeks) και μου το έστειλε η Μ. για να το δοκιμάσω..

Το χρώμα ήταν όσο φωτεινό έπρεπε για να ταιριάζει ακόμα με τις καλοκαιρινές μας μπλούζες αλλά και τόσο φθινοπωρινό ώστε να μην αναπολήσουμε τις παραλίες που αφήσαμε πίσω μας. Στο γραφείο επικράτησε πανικός. Όλες οι κοπέλες έβαψαν τα νύχια τους. Το αποτέλεσμα ήταν να μυρίζει όλος ο όροφος βερνίκι, να κυκλοφορούμε όλες με νύχια-στολή και για όλη την υπόλοιπη μέρα να κυκλοφορούν ανάμεσα μας χαρτάκια με τον κωδικό.

Το απόγευμα μπήκα στο σπίτι και αμέσως έψαξα στην τσάντα μου για τον φάκελο της Μ.
Εκεί υπήρχε και ένα άλλο προϊόν. Το Matte About You.
Στην Ιταλική Vogue που ξεφύλλισα στο σπίτι της φίλης μου της Θάλειας, είχα προσέξει, μια νέα τάση στα νύχια: Φέτος τον χειμώνα οι περισσότερες αποχρώσεις στα νύχια μας δεν θα γυαλίζουν. Δοκίμασα το νέο προϊόν και αμέσως το χρώμα που είχα απλώσει πήρε ματ μορφή. Ασυνήθιστο αν σκεφτεί κανείς ότι όλα αυτά τα χρόνια προσπαθούμε για την λάμψη των νυχιών μας. Από την άλλη εγώ βρήκα το αποτέλεσμα εντελώς ενδιαφέρον, καινούργιο και ευχάριστα διαφορετικό.

Το ίδιο απόγευμα η Νταιάνα έκλεισε ένα ραντεβού, για μένα και τις δύο φίλες μου, για δύο μέρες μετά (δηλαδή σήμερα!), στο νέο Holistic House στον Άλιμο, ώστε να δοκιμάσουμε τις παροχές και να δούμε τον χώρο πριν τα εγκαίνια.

…συνεχίζεται….

1 σχόλιο: