26.8.09

Μέρες σαν την σημερινή θα θελα να είχα μια στήλη αστρολογίας. Θα έγραφα ένα κείμενο για όλα τα ζώδια, εξασφαλίζοντας μια σούπερ αναλογία επιτυχίας.

‘’…Νέες φιλίες αναπτύσσονται και νέοι έρωτες γεννιούνται αυτή την περίοδο. Θα βρείτε το άλλο σας μισό σε φιλικό ή ερωτικό επίπεδο. Τα επαγγελματικά σας συνεχίζουν να μένουν στάσιμα, γιατί απλά δεν ασχολείστε με αυτά. Πολλές κοινωνικές επαφές –εξάλλου είναι γνωστό ότι όλοι χαίρονται να κάνουν παρέα με καραγκιοζάκια!- Η υγεία σας δεν κλονίζεται αν και κάνετε τα πάντα γι αυτό. Η έλλειψη ύπνου δεν θα βοηθήσει να ισορροπήσετε τα προβλήματα των τελευταίων 30 ετών…να θυμάστε ότι όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο. Φίλοι μου, τίποτα δεν είναι τυχαίο’’

Τίποτα δεν είναι τυχαίο..!

Πιο αναλυτικά, όπως λένε και οι φίλοι μας οι μορφωμένοι, η Αργυρένια και η Ελευθερία γράφουν ένα blog, η Ελευθερία το διαβάζει και εγώ διαβάζω της Ελευθερίας. Ξεκινάω να κάνω σχόλια στην Ελευθερία για ένα κείμενο της. Ξεκινάμε να τα λέμε και να μιλάμε καθημερινά. Εκείνη μου προτείνει να δω το blog της Αργυρένιας. Και ξεκινάω.. Διαβάζω και διαβάζω.. στην δουλειά.. γυρίζω βιαστικά σπίτι, το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να ανοίξω τον υπολογιστή. Συνεχίζω το διάβασμα, σχεδόν κλαίω από τα γέλια. Τις περισσότερες φορές, γιατί είναι φορές που σταματάω και ξαναδιαβάζω την πρόταση να δω αν διάβασα καλά.

Ρε! Έκανα και εγώ επέμβαση και ζήτησα να αλλάξουν τον σταθμό του ραδιοφώνου στο χειρουργείο.

Ρε! Έχω προσπαθήσει να κρεμάσω κουρτίνα στο σπίτι και με έχει ακούσει όλη η γειτονία.

Ρε! Διαβάζω και εγώ ανάποδα τις εφημερίδες και τα περιοδικά!

Ρε! Έχω και εγώ το σύνδρομο Ερμού!

Μέχρι που ανακαλύψαμε ότι βγαίναμε με το ίδιο άτομο σε διαφορετικές εποχές, ελπιζω!!

Σταματάω..

Τώρα είναι τυχαίο όλο αυτό?

Περπατάω μετά την δουλειά, σιγά σιγά από το πεζοδρόμιο. Χτυπάει το κινητό μου, περπατάω και το ψάχνω στην άβυσσο της τσάντας μου. Σταματάω γιατί νομίζω θα μου πέσουν όλα. Σταματάω τόσο χρόνο όσο θα έκανα δύο βήματα ακόμα. Το βρίσκω και εκείνη την ώρα σκάει από τον ουρανό μια ζαρντινιέρα. Δύο βήματα παραπέρα…

Είναι τυχαίο όλο αυτό?

Βγαίνω με μια φίλη μου να πάμε να τα πούμε, στο café συναντάω έναν παλιό συνάδερφο με έναν φίλο του, τα λέμε για λίγο. Φεύγοντας περνάω λέω ένα γεια στον παλιό συνάδερφο και ο φίλος του μου ζητάει να του γνωρίσω την φίλη μου. Σήμερα έχουν μωρό 1 έτους!

Είναι τυχαίο όλο αυτό?

Λεγε καλέεεε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου