26.8.09

Σούλα

Πριν μερικές μέρες γνώρισα την Σούλα. Το ονομά της δεν είναι τυχαίο. Είναι ξανθιά, με τα πιασιματάκια της, τριγυρίζει τα βράδια και μαζεύεται αργά πίσω στο σπίτι. Γενικά της αρέσει το βράδυ. Αν έχω καταλάβει καλά είναι κομμώτρια στην πρακτική της και έχει μεγάλο κύκλο απο φίλες. Οταν έχει κατάθλιψη τρώει ότι βρεί και γενικά δεν την νοιάζει και πολύ η άποψη που έχουν οι άλλοι για εκείνη. Το καλό -για εκείνη- είναι ότι δεν αρρωσταίνει με τίποτα και γενικά έχει αποδείξει ότι επιβιώνει μια χαρά κάτω απο όλες τις συνθήκες.
Είναι συγκατοικός μου και η αλήθεια είναι ότι εδώ και μέρες προσπαθώ να την αναγκάσω να μας αδιάσει την γωνιά. Καλεί τις φίλες της τα βράδια και εγώ έχω χάσει τον ύπνο μου. Τρώνε και τριγυρίζουν στην κουζίνα, λες και πληρώνουν εκείνες το ενοίκιο. Εχω προσπαθήσει να της πω με τρόπο να φύγει αλλά εκείνη δεν ενδιαφέρεται να καταλάβει.
Μίλησα με τον ιδιοκτήτη μου και μου είπε πως είναι δικό μας θέμα και δεν μπορεί να κάνει τίποτα.

Εχτές βράδυ σηκώθηκα να πιώ ένα ποτήρι νερό και την βρήκα να τρώει στην κουζίνα. Προσπάθησα να της μιλήσω, στην αρχή ήμουν πολύ ήρεμη και ευγενική, της εξήγησα ότι σ' αυτό το σπίτι δεν χωράμε, ότι περιμένω την μαμά μου και τον Θανάση και ήδη είμαστε στριμωγμένα. Εκείνη απλά με κοίταζε εκνευριζοντάς με. Τότε της φώναξα ότι με ενοχλεί εκείνη και οι φίλες της, ότι δεν είναι και υπόδειγμα καθαριότητας, ότι δεν μπορώ να τρέχω απο πίσω της να καθαρίζω απο όπου περνάει. Συνέχισε να με κοιτάζει. Εκτός εαυτού έκλεισα το φως και όλες τις πόρτες και πήγα για ύπνο.

Λένε πως τους συγγενείς και την οικογενειά σου δεν μπορείς να τους διαλέξεις, αλλά τους φίλους μπορείς. Τους συγκάτοικους ακόμα περισσότερο..Εγώ που έκανα λάθος?
Εχω μια συνήθεια, όταν θέλω να περιγράψω κάποιον που παθαίνει μεγάλο σόκ στο άκουσμα ή στην θέα απο κάτι τρομερό λέω πως ''ξάπλωσε ανάσκελα με τα χέρια και τα πόδια ψηλά σαν την κατσαρίδα''. Σούλα, εσύ πότε θα το πάθεις αυτό???
Αλλιώς πέσμου να υπολογίσω το μεριδιό σου στα οικονομικά..ή θα με αναγκάσεις να πάρω δραστικά μέτρα???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου