25.8.11

Yamaha FZI 1000cc


Το 2001, για την ακρίβεια στις 16 Απριλίου γύρω στις 8 το βράδυ, βρισκόμουν στο σπίτι του φίλου μου του Β. και τον βοηθούσα να σιδέρωσει την στολή του αφού η κοπέλα του και κολλητή μου έλειπε στους δικούς της. Όταν ήρθε ο φίλος του ο Γ. για να πει ένα γειά και να δείξει στον Β. την καινούργια του μηχανή δεν ήξερα ακόμα πως για τα επόμενα τέσσερα χρόνια αυτη η μηχανή θα τα άλλαζε όλα στην ζωή μου. Μ αυτή την μηχανή πήγα τέσσερα καλοκαίρια διακοπές σε νησιά. Πήγα δύο φορές στην Θεσσαλονίκη,  μια φορά στο Ναύπλιο και αμέτρητες φορές στην Χαλκίδα.  Εφαγα βροχή, χιόνι, τούμπες σε γραμμές τρένων. Πάνω σ αυτή την μηχανή μάλωνα, θύμωνα, χώριζα, αγαπούσα. Μ αυτή την μηχανή κάναμε δύο μετακομίσεις. Μια μπλε μηχανή με την πιο απλή πινακίδα που μπορείς να φανταστεί κανείς. Με την αγορά αυτής της μηχανής ξεκίνησε εκείνη η σχέση και με την λήξη της σχέσης πουλήθηκε κιόλας.
Έξι χρόνια και δύο μετακομίσεις μετά η μπλε μηχανή με την πιο απλή πινακίδα που μπορεί να φανταστεί ανθρώπου νους, σήμερα βρισκόταν κάτω από το σπίτι μου. Γυρίζοντας από το σουπερ μάρκετ δεν μπόρεσα να μην προσέξω το μπλε αγαπημένο μου μοντέλο. Από περιέργεια κοίταξα την πινακίδα σίγουρη και ανέμελη πως η ζωή θα παραμείνει ίδια. Αλλά φευ! Τα ματάκια μου έβλεπαν τους τρεις αριθμούς της πιο απλής πινακίδας του κόσμου. Τρια ίδια γράμματα, τρεις ίδιοι αριθμοί.
Η πιο ουσιώδης σχέση της μέχρι τώρα ζωής μου και από τις πιο ευτυχισμένες, έχει από την πρώτη στιγμή στοιχεία Χριστόφορου Παπακαλιάτη αλλά αυτό τα ξεπερνούσε όλα. Και για να τα ξεκαθαρίσουμε όλα, είναι μια σχέση που θυμάμαι με αγάπη αλλά δεν νοσταλγώ. Είναι μια σχέση που έχει λήξει εδώ και αιώνες και που δεν έχει αφήσει τίποτα άλλο παρά μόνη αγάπη χωρίς καμία επικοινωνία. Ξεκάθαρα, ο καθένας έχει προχωρήσει στην ζωή του.
Μέχρι να ανέβω στο σπίτι και να βγω στο μπαλκόνι να την ξαναδώ, ένας νεαρός είχε ανέβει και σχεδόν έστριβε στην γωνία. Οκ δεν το φαντάστηκα. Ηταν αλήθεια. Εβαλα μια λεμονάδα και όπως κάνει πάντα το βουρλισμένο μου μυαλό μου σε αντίστοιχες περιπτώσεις έψαξα και βρήκα τι σημάδι μπορεί να κρύβεται πίσω από όλη αυτή τη σύμπτωση. Και το βρήκα.
Καλό απόγευμα

2 σχόλια:

  1. Κι ο αμοιρος ο αναγνωστης έμεινε με την απορία. Θα ΄χει και Yamaha FZI 1000cc ποστ νουμερο 2? Απλά να θυμίσω οτι και στον παπακαλιάτη ακομα υπάρχει μια εξηγηση στο τελος. Βεβαια 6 χρονια περασαν να την ξαναδεις, σε 6 θα μας πεις και μας, δηλαδή 2013. Υπομονη. 2 χρονακια ειναι, θα περασουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "σημαδι"... μια εννοια παραδεισενια και ταυτοχρονα τοσο κολασμενη...
    να υπαρξει, να το δεις, να το μεταφρασεις, να το αξιοποιησεις...

    να τα ζησεις ολα!

    Δημοσθενης

    ΑπάντησηΔιαγραφή