22.2.11

Είναι ν’ αναρωτιέσαι…

Αν θες να κάνουμε παρέα, να είμαστε φίλοι, να τα έχουμε καλά ρε αδερφάκι μου, τα πρωινά δώσε μου λίγο χρόνο। Μην με ρωτάς για την δουλειά, μην μου κάνεις χιούμορ για την θερμοφόρα, μην με πειράζεις।Στο πιο επικοινωνιακό μου μπορεί να κάνω κάποιο σχόλιο για τον καιρό।Μην το πάρεις στραβά. Απλά κάποιοι άνθρωποι θέλουν λίγο χρόνο το πρωι. Τα Σάββατα και τις Κυριακές είμαι πιο καλός άνθρωπος । Το ξέρεις ήδη। Εσύ μπορείς να φτιάχνεις το τσάι μου, εγώ τον καφέ σου, να πασαλείβεις ωραία ωραία τις φρυγανιές με το βερίκοκο αλλά ας μην το συζητάμε και πολύ। Άσε να πάει 11. Εκτός αν έχουμε πιάσει φωτιά ή αν θες να μου πεις κάτι πολύ γλυκό π.χ. μερέντα.

Αν θες να κάνουμε παρέα, να είμαστε φίλοι, να τα έχουμε καλά ρε αδερφάκι μου, μην βάζεις πολύ πιπέρι στα φαγητά που πρόκειται να φάμε μαζί। Μ αρέσει η γεύση αλλά στον ύπνο μου βλέπω τον ΙΤ Manager να περνάει έξω από το παράθυρο και να μου φωνάζει «οι διάλογοι στο chat να ξέρεις καταγράφονται»। Στο γραφείο που τον βλέπω θέλω να του κάνω πατ πατ στην πλάτη και να του μιλήσω ανοιχτά για την αρχή προσωπικών δεδομένων.

Αν θες να κάνουμε παρέα, να είμαστε φίλοι, να μπορούμε να δούμε παρέα μια ταινία ρε πουλάκι μου, τότε κάνε με να νιώσω ασφαλής। Μην μου δημιουργείς κενά, επιβεβαίωσε μου την φιλία σου, το ενδιαφέρον σου, την αγάπη σου. Χωρίς φανφάρες. Απλά. Όπως σου βγαίνει. Κανείς δεν αγάπησε τις υπερβολές.

Αν θες να κάνουμε παρέα, να είμαστε φίλοι, να τα έχουμε καλά ρε αδερφάκι μου, άκου τι έχω να σου πω, γιατί απλά σου λέω τα πράγματα όπως έχουν। Και το κάνω για καλό. Καλό σου και μου. Χωρίς μυστήρια και mind games. Ό,τι είναι θα στο πω. Σ αρέσει, δεν σ΄ αρέσει, στο τέλος να δεις που θα σ΄αρέσει.

Αν θες να κάνουμε παρέα, να είμαστε φίλοι, να λέμε αστεία και να δακρύζουμε από την επιτυχία τους, μην με πιέζεις। Αν θέλω να φύγω από το MG θα φύγω, αν θέλω να φάω θα φάω, αν θέλω να κοιμηθώ θα κοιμηθώ. Δεν θα σου ζητήσω να φύγεις μαζί μου, θα ψάξω μόνη μου για φαγητό, θα πάω μόνη μου για ύπνο. Θέλω να πιστεύω πως δεν ακούγεται πολύ εγωιστικό αφού όλα τα παραπάνω τα κάνω μόνο όταν δεν πρόκειται να σου χαλάσω την βραδιά.

Αν θες να κάνουμε παρέα, να κάνουμε βόλτες στην βροχή, να φεύγουμε στα μισά της ταινίας και να πιάνουμε όλα τα σκαλοπάτια της διαδρομής μας τότε φρόντισε να κοιμάσαι και να τρως καλά…για ν΄ αντέξεις।

ΥΓ। Την μέρα που θα πιάσω σύννεφο από την χαρά μου επειδή κάνουμε παρέα, είμαστε φίλοι, τα έχουμε καλά ρε αδερφάκι μου, να ξέρεις πως θα γράψω εδώ ένα post. Θα το καταλάβεις από τον τίτλο “They had a date with fate... in Casablanca” … και θα βάλω μια φωτογραφία μας. Αυτή που θα έχω τραβήξει πάνω από τα κεφάλια μας ενώ δίνουμε φιλί. Θα τα καταφέρω σου λέω!

1 σχόλιο:

  1. Όλα τα πολύστροφα μοτέρ, το πρωϊ που κάνει κρύο, θέλουν χρόνο για να ζεσταθούν και χαμηλές στροφές...αλλιώς ακούγονται κάτι περίεργοι ήχοι από μέσα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή