13.2.11

Και φυσικά υπάρχουν αγόρια..

Μην ακούω χαζά.. Είναι αυτοί που εκστασιάζονται με αυτοκόλλητα από αυτοκίνητα, ποδοσφαιριστές, υπεήρωες. Τα ανταλάσσουν με μανία και δεν διστάζουν να ρίξουν μπουνιά στον Γιωργάκη αν δεν τηρήσει την υποσχεσή του για το αυτοκόλλητο που υποσχέθηκε. Και μετά βλέπουν μπάλα, μιλάνε για γκόμενες, πίνουν μπύρες, τρώνε πίτσα. Μαλώνουν με τον κολλητό τους για πολιτική, ομάδες, απόψεις αλλά μετά το ξεχνάνε και πηγαίνουν για μπύρες και πίτσα. Είναι σαν μικρά παιδιά.

Τους αγαπώ και ανέκαθεν νομίζω ότι μπορούσα να συννενοηθώ πιο άνετα μαζί τους παρά με μια κοπέλα. Και ας μην μεγάλωσα με πολλούς αδερφούς. Και ας μην ξέρουν ποιό είναι το βεραμάν. Και ας τρώνε ό,τι θέλουν χωρίς να μετράνε θερμίδες. Και ας μην τηρούν πάντα τις υποσχέσεις τους. Μ αρέσει που τα αγόρια έχουν το πλεονέκτημα με πολύ απλές κινήσεις να είναι και γαμώ τα τυπάκια. Έτσι χωρίς κόπο. Και μαζί έχουν ένα μειονέκτημα. Τους χωρίζει μια λεπτή κόκκινη διαχωριστική γραμμή από την απέναντι όχθη του «γαμώ τα τυπάκια». Είναι πολύ αγορίστικο να λες αλήθειες, από επιλογή, να μιλάς ανοιχτά, να μην χρειάζεσαι περισσότερο το πιστολάκι από την αδερφή σου. Αλλά και να κλαις. Ας είναι και κρυφά.

Αλλά να λες αλήθειες και να κάνεις χαζές πλάκες νομίζω ότι είναι το πιο αγορίστικο.

ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΠΟΤΕ.

Έχω γνωρίσει αγόρια που ακόμα αγαπώ επειδή είναι αγόρια που εκτιμώ. Για διάφορους λόγους. Έχω γνωρίσει αγόρια που δεν θα ήθελα να πω τίποτα πέρα από ένα γειά μαζί τους. Όποιος αναγνωρίσει τον εαυτό του σε κάποια από τα παρακάτω, ανήκει στην πρώτη κατηγορία. Με γειά το παράσημο!

«Σου δίνουν ένα βραβείο, σε χαζεύω σε μια φωτογραφία πολλά χρόνια μετά. Σε καμαρώνω. Όταν ήμουν μικρή ήθελα να σε παντρευτώ. Σε μια αγκαλιά σου κρύβεται η ασφάλεια όλου του κόσμου. Σχεδόν κάθε φορά που πετυχαίνω κάτι, κοιτάζω ψηλά και σου κλείνω το μάτι.»

«Είσαι πολύ πολύ ψηλός και για να σε πάρω αγκαλιά πρέπει να σηκωθώ στις μύτες των ποδιών μου. Μου μαθαίνεις όμορφα τραγούδια και μου λες ιστορίες που με κάνουν να ξεκαρδίζομαι. Βλέπεις επικές ταινίες με το Rocky. Έχω ένα μυστικό κρυμμένο στην τσέπη μου και δεν σ αφήνω να το δεις»

«Μαζί σου έχω κάτσει τις περισσότερες ώρες στο αγαπημένο μου μέρος στον Λυκαβηττό. Είσαι ο μόνος που ξέρεις που είναι. Έχεις κλάψει μπροστά μου. Πολύ αγορίστικο.Να το ξέρεις.»

«Κάνεις λάθος στις ημερομηνίες. Κάνεις γκάφες. Γελάς πολύ και δυνατά. Σε θαυμάζω όπως οδηγείς. Τρως junk food και έχεις μια πολύ αγορίστικη κοιλίτσα.»

«Σε θυμάμαι από την πρώτη μέρα της ζωής σου. Έχω παντού φωτογραφίες σου. Νομίζω ότι είσαι ο πιο όμορφος, ο πιο έξυπνος, ο πιο καλός από όλα τα αγόρια της ζωής μου. Νομίζω ότι είσαι και λίγο περισσότερο δικός μου από ότι μπορεί να είναι οποιδήποτε άλλο αγόρι μέχρι τώρα.»

Μπορείς να μαλώσεις ποιός είναι ποιός. Να παίξεις ακόμα και κλωτσομπουνίδια και μετά να πάς για μπύρες και πίτσα. Να μιλήσεις για μπάλα και γκόμενες.

Όσα χρόνια και αν περάσουν πάντα αγόρι θα μένεις, να το ξέρεις. Φρόντισε μόνο να είσαι από εκείνα τα αγόρια που στο τέλος κάποιος θα θέλει να βγεί να παίξει μπάλα μαζί τους.

9 σχόλια:

  1. M aresei na eimai ena apo ta agoria tis zwis soy.
    To agori tou Likavittou. xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Egw eimai to agori tou Likavittou. Kai ama eisai antras paleuoume re!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα αν κρίνω από τα σχόλια, αυτό θα πει "σφάζονται αγόρια στην ποδιά σου!"
    Τέλειο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ θα μου άρεσε να είμαι σ αυτή την λίστα. Όμως είναι πολύ μικρή η φιλία μας ακόμα για να περίμενα να διαβάσω κάτι για μένα. Μου έχεις λείψει και μαζί και τα καλοκαιρινά βράδια στο Μπρίκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kserw kai kapoia agoria pou s agapane perissotero apo oso nomizeis i perimeneis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Re alitaki pou einai to agori pou eftiaxnes mazi tou glastres to kalokairi?
    Tha girisw ellada kai tha ta kanw rimadio pou me ksexases!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kati leipei sto keimeno...? o ekdotikos filos pouthena re sourgelo? Ou na mou xatheis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εσύ είσαι ένα ποστ απο μόνος σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή