8.2.10

Φιλοσοφείν...

Και ξαφνικά.. ..σαν να ξύπνησα σοφή και ήρεμη!

Η Αργυρώ μου απολογείται για την απουσία της το Σάββατο που είχαμε κανονίσει να βρεθούμε. Δεν υπάρχει λόγος, της εξηγώ και εκείνη θέλει να επανορθώσει. Μα το πιστεύω..Αν κάποιος θελήσει να κοιμηθεί 2 ώρες παραπάνω απλά μπορεί να το κάνει και ας στοιχίσει αυτό μια συνάντηση με φίλους. Ειδικά αν αυτός ο ύπνος είναι περισσότερο ανάγκη απο απλή επιθυμία. 'Οποιος απο τους φίλους δεν μπορεί να το καταλάβει ας το λύσει μόνος του. Κατ΄εμέ!

Κι όμως τον τελευταίο καιρό που οι 5 απο τους 10 φίλους μου παραπονιούνται ότι έχω εξαφανιστεί και οι 3 απο τους 5, υποθέτω, ότι αν συνεχίσω έτσι θα μου κόψουν και την καλημέρα, ξαφνικά ανακαλύπτω ότι εγώ δεν παραπονιέμαι σε κανέναν που τον πήρε ο ύπνος, που δεν αισθανόταν καλά, που απλά δεν γούσταρε να βγεί απο το σπίτι. Γνωρίζω καλά πως αυτοί που μου κάνουν παράπονα το κάνουν επειδή θέλουν να με δουν, επειδή γουστάρουν την παρέα που κάνουμε και τελικά αυτό είναι πολύ εκτιμητέο και συγκινητικό.

π.χ. δεν θα κάνω μούτρα στην Κωνσταντίνα που όχι απλά ξέχασε τα γενέθλια μου. Αν και την πήρα τηλέφωνο την προηγούμενη μέρα και της το θύμισα. Ούτε που τελικά της το είπα στο msn στις 3 το πρωί και που την επόμενη δεν με πήρε για χρόνια πολλά αλλά μάλιστα δεν απάντησε και στις 5 κλήσεις μου. Οχι δεν θα κάνω μούτρα..

Κοιτάζω έξω απο το παράθυρο του γραφείου μου και αναλογίζομαι πόσοι απο εμάς ανησυχούμε για ανόητα πράγματα κάθε μέρα. "Λίγα είναι τα πράγματα για τα οποία αξίζει να ανησυχείς" σκέφτομαι. Εγώ, που ο καφές αν δεν μου πετύχει μπορεί να εκνευριστώ τόσο, να πετάξω και το φλυτζανάκι μαζί και να φτιάξω καινούργιο τόσες φορές μέχρι να μου πετύχει.

Μ' όλα αυτά δεν θέλω να πω πως η φιλία δεν είναι σημαντική και πως πρέπει να γίνουμε απόλυτα εγωκεντρικοί και όποιος θέλει ας το καταλάβει.Οχι! Θέλω απλά να σκέφτομαι πως στις φιλίες μας καλό είναι να αισθανόμαστε ελεύθεροι να πούμε και να κάνουμε όλα όσα θέλουμε, όπως τα θέλουμε.. γιατί τελικά τι νόημα έχεις να πιείς καφέ με μια φίλη σου αν εκείνη όλη την ώρα της συνάντησης σκέφτεται μαξιλάρια και παπλώματα ή οτιδήποτε άλλο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου