20.1.10

Η Πεσκανδρίτσα & το Σκουμπρί



Μισώ τα ψάρια! Να τα τρώω, να τα βλέπω ακόμα και να μιλάω για αυτά. Δεν είναι κάποιου τύπου φοβία απλά δεν τα πάω καλά με τα ψάρια. Αποφεύγω να μιλάω για αυτά τόσο που δεν έχω μιλήσει ούτε στους φίλους μου για αυτήν μου την απέχθεια. Οταν αγόρασα το πρώτο βιβλίο μαγειρικής, έβαλα συνδετήρες στο κεφάλαιο Fishes & More για να μην τύχει και πέσω σε καμία σελίδα με φωτογραφία ψαριού ξαπλωμένου νωχελικά σε πιατέλα με καροτάκια και πατατούλες.

"Ωριμάζοντας", τα τελευταία χρόνια, είπα να κάνω μερικές προσπάθειες να γίνω φίλη με τα ψάρια. Ξεφύλλισα το βιβλίο μαγειρικής, είδα φωτογραφίες ψαριών στο internet.

Το καλοκαίρι είχαμε πάει στην Τζιά με τον φίλο μου τον Χρύσανθο που αγαπάει να ψαρεύει. Σηκωνόταν στις 6 να πάει με την βάρκα για τζίγκι (τεχνική ψαρέματος). Το προηγούμενο βράδυ μας έταζε ψάρια για μεσημεριανό και ακουγόταν λες και μας έταζε αρνί στην σούβλα. Κάθε βράδυ έπεφτα για ύπνο και έβλεπα στο ονειρό μου οτι θα είμαστε το απόγευμα στην παραλία να τον περιμένουμε και εκείνος πλησιάζοντας, μέσα απο την βάρκα του θα μας κουνάει ένα τεράστιο ψάρι απο την ουρά, χαμογελαστός.. (τα ψάρια σημαίνουν λαχτάρα λέει ο ονειροκρίτης αλλά να τελικά που τα όνειρα δεν βγαινουν αληθινά). Ψάρι στην Τζιά δεν φαγαΝΕ!

Πριν μερικές μέρες η Αργυρώ με φώναξε Πεσκανδρίτσα και το άφησα ασχολίαστο, όμως σήμερα μου είπε ότι το μεσημεριανό της θα είναι σκουμπρί.

Μα πως το τρως? Το έχεις στο πιάτο και σε κοιτάζει με τα θολά τηγανισμένα μάτια του ρε Αργυρω...

ΥΓ. Ο Νέμο εξαιρείται..
ΥΓ2. Μετά απο αυτό το ποστ, θέλω άδεια.

Εψαξα φωτογραφία πεσκανδρίτσας... είναι τόσο άσχημη, οπότε στην αναρτώ μετά απο κομμωτήρια, πεντικιούρ, μανικιούρ..











2 σχόλια:

  1. Panagitsa moy!!! Ta psarakia kai horta - itan to kalitero fagito mou stin Ellada (kai pistevo oposdipote to pio igiino!!!)
    Ta teleftea dio hronia stin Ellada imouna poli tiheri, giati iha dinatotita na ta fao kafe mera freskia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα σου γνωρίσω έναν φίλο μου που ασχολείται με ενυδρεία. ;)Θα ταιριάξετε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή