15.1.10

Στημένα παιχνίδια με σουτάκια

Κάνω πάρτυ στο γραφείο με σαντουιτσάκι και σεβεν απ! Εχω βάλει μουσική στο κινητό μου και ακούω Ντέρτι FM ή κάτι τέτοιο.
Εχω κόψει μια χριστουγεννιάτικη κάρτα σε σχήμα δοκαριών σαν τέρμα ποδοσφαίρου, την έχω βάλει στην άκρη του γραφείου μου και παίζω σουτάκια με τα δάχτυλα με μπαλίστες χαρτί..
Κάθε φορά που μπαίνει γκολ φαντάζομαι κάθε σουτάκι να είναι το καθοριστικό γκόλ σε έναν ισόπαλο αγώνα που εξαρτάται απο τα πέναλτι και ο αντίπαλος κάθε φορά είναι άλλος. Μέτρησα τους αντιπάλους και τους εβγαλα 30 (ΕΑΠ, καλοριφέρ, κλπ)

Το σκορ μέχρι τώρα είναι 8 στα 14. Αν στα 30 εχουν μπει τα 25 θα ανοίξω και άλλη σεβεν απ.
Κάθε φορά που η μπάλα δεν μπαίνει χαίρομαι και πάλι, αφού το έχω φτιάξει όπως με βολεύει, και φαντάζομαι οτι ήταν παραλίγο αυτογκόλ.. ;)

1 σχόλιο: