26.8.09

Κωνσταντίνα

"Φίλος είναι εκείνος που συμμερίζεται τα λάθη, τους φόβους και τις προκαταλήψεις σου" Χ-Μένκεν (Αμερ. δημοσιογράφος 1880-1956) Πριν μερικά καλοκαίρια, ένα πολύ ζεστό βράδυ η φίλη μου η Κωνσταντίνα ήρθε να μου κάνει παρέα στην βεράντα με παγωμένη σαγκρία. Ξεφυλλίζαμε περιοδικά και κοιτούσαμε βαριεστημένα η μια την άλλη, μέχρι που είχα μια ιδέα.. Απο εκείνες που αριστερά στο κεφάλι μας ανάβει μια λάμπα..'Εφερα το δημοσιογραφικό μου κασετοφωνάκι και ''έβγαλα'' τον Μένκεν απο μέσα μου..Και η Κωνσταντίνα -όπως ήταν αναμενόμενο- ξαφνικά έγινε μια σταρ, σε 5'' απέκτησε το ύφος της Μέριλιν, μου έδινε βαθυστόχαστες απαντήσεις, πάντα με το ανάλογο ύφος..Κατά ένα περίεργο λόγο δεν μας έπιασαν τα γέλια ούτε για ένα λεπτό. Ηταν μια κανονική συνέντευξη με μια δημοσιογράφο που έκανε 2 λεπτά να σκεφτεί την επόμενη ερώτηση, στην πορεία άλλαζε γνώμη και ξαναέκανε την ερώτηση απο την αρχή και διέκοπτε δύο φορές σε κάθε απάντηση. Απο την άλλη η Κωνσταντίνα επινε δυό γουλιές απο το κρασί, τίναζε τα μαλλιά με χάρη πριν απαντήσει και με τσάντιζε γιατί η απαντήσεις κρατούσαν...και κρατούσαν..Μετά απο 2 ώρες (1 και 45΄δικά της και 15' δικά μου), αλλεπάληλα άνοιξε- κλείσε το κασετοφωνάκι, εξαντληθήκαμε και εμείς και οι ερωτήσεις..Κοιταχτήκαμε πονηρά..Και γυρίσαμε όλη την κασέτα απο την αρχή..Ξανακοιταχτήκαμε..Πήραμε τα ποτήρια μας, χαλαρώσαμε στις πολυθρόνες μας και εγώ πάτησα το Play..Ακούστηκε ένα μηχανάκι να περνάει..ναι, ναι, είχε περάσει ένα μηχανάκι..Μετά τίποτα..Κολλήσαμε τα αυτιά μας πάνω στο κασετοφωνάκι..και στο βάααααααθος ακούστηκε η πρώτη μου ερώτηση, την οποία δεν θυμόμουν μετά απο τόση ώρα..και ήταν τόσο το βάθος που δεν με βοήθησε να την θυμηθώ..Πάτησα forward, ξανά Play και πάλι το ίδιο..Ξανακοιταχτήκαμε σοβαρά..πήραμε τα ποτήρια μας και δεν σχολιάσαμε ποτέ ξανά το γεγονός ότι ένα δημοσιογραφικό κασετοφωνάκι δεν μπορεί να γράψει φωνές που ψιθυρίζουν σε ένα μπαλκόνι που βρίσκεται ένα στενό απο την Λεωφόρο Αλεξάνδρας..Επί 4 χρόνια, κάνοντας πολιτιστικό ρεπορτάζ για το κανάλι, έπαιρνα συνεντεύξεις απο ταλαντούχους ηθοποιούς, σκηνοθέτες που είχαν να πουν μεγάλα λόγια για μεγάλα έργα, από ζωγράφους, απο σημαντικούς ανθρώπους που μεγαλουργούσε ο καθένας στην τέχνη του.. Τέτοιον αέρα μεγάλου αστέρα μόνο απο την Κωνσταντίνα μπορούσα να δω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου